ANNONS

Torekov och Marstrand

Det har varit en väldigt härlig semester med min pojkvän, så ovant att säga det högt. Först fyra dagar i Torekov och sedan kom vi till Marstrand och här ska vi stanna i tre dagar, båda Paul och jag har vänner som bor här.

EF7A7985-CB15-4E44-9075-FF55A1CA6869

Vi kom faktiskt tillbaka till Torekov hotell förra veckan för att vi gillar det så mycket. På bilden är vi vid stranden, vi satte oss på några stenar och med myste med varandra. Vi är så kära ❤️

Foto: Copyright 2020. All rights reserved.

Om ni kikar lite extra ser ni morgonrocken på, typiskt Torekov. Det är en massa regler gällande badet här. Jag kan inte alla förutom att morgonrocken helst ska vara sliten, när du ska bada ställer du dina träskor vid bryggans början och då får ingen annan hoppa i. Det är snabbt i och snabbt upp från badet. Inte stå och tveka.

puh. Jag som bara vill bada.

Vackra vackra omgivning

Processed with VSCO with a4 preset Processed with VSCO with a4 preset

Vi åt lunch på Norrviken Trädgårdar igen, ett riktigt smultronställe. Paul som är väldigt duktig på att teckna ritade en teckning istället i gästboken 🙂

EDE4BDAE-F7C7-482D-8C95-F95F820BF5F2

Det pågick en utställning om Audrey Hepburn samtidigt. Har ni inte sett Breakfast At Tiffanys så gör det. En av mina favoritfilmer.

Processed with VSCO with j3 preset

Foto: Copyright 2020. All rights reserved.

Paul köpte en cykel till mig förra veckan (så snällt) så vi tog med de till Skåne och så har vi cyklat mycket. Väldigt roligt.

Processed with VSCO with a4 preset

Efter cykeltur kommer drink, det vet väl alla

Efter det väntade stökig middag på Papas i Båstad

Processed with VSCO with a4 preset

Igår kom vi till Marstrand. Det är första gången jag är här och jag blev förälskad med en gång. Om jag ska ha landställe någon gång i livet blir det definitivt här. Vi bor på Kurhotellet och det är så vackert här med vågorna som slår direkt utanför. Inatt låg jag bara och njöt av ljudet.

Foto: Copyright 2020. All rights reserved.

Igår kväll åt vi med Linus, en vän till Paul. Det blev Grand hotell, så goda havskräftor.

Processed with VSCO with a4 preset

Imorse blev det en mysig frukost på Societeshuset. Paul och jag var helt själva. Jag är så tacksam att vi har hittat varandra. Paul lever precis som jag, ett väldigt roligt och spännande liv. Han har många olika projekt runt om i världen så det väntar mycket resor tillsammans vilket jag älskar. Nästa vecka blir det Frankrike och sedan Schweiz där vi kommer att tillbringa mycket av vår tid.

Hur som helst, nu väntar en promenad. Kram på er.

158
365

Genom att klicka på "Skicka" bekräftar jag att jag har tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy.