Långhelg

Jag måste erkänna att jag var lite trött imorse när jag kom in till kontoret. Marisol och jag åt middag igår på vårt stammisställe Teatergrillen, det var väldigt roligt. Jag har funnit en vän i henne utöver vår arbetsrelation. Det är mycket som väntar framför oss och planen är utlagd. Det ska bli spännande berätta för er framöver.

Foto: Copyright 2019. All rights reserved.

Foto: Copyright 2019. All rights reserved.

Men nu väntar en långhelg på västkusten.

Kram

  1. Lina skriver:

    Har jobbat med Marisol, hon är grym, galen och fick en alltid att skratta 🤣 Hälsa henne 🥰 ( Lina fr Global Refund)

  2. Liv skriver:

    Är inte Pingis kvar i bolaget? Är hon med och stöttar och tar beslut eller är hon helt mammaledig/slutat? Önskar er all lycka till och är övertygad om att ni kommer rida er igenom stormen galant🌟

  3. Hej Bella!

    Vet inte vem jag ska vända mig till så testar att vända mig hit. Det har gått 1 veckor och jag har fortfarande inte fått min beställning från hermine hold (betällde ett hårspänne) som var tänkt som julklapp till min mamma. gjorde direktbetalning med kreditkort så valde inte att betala med klarna (då man kan få pengarna tillbaka :/ skulle du kunna kontkta deras ägare/ansvariga där då du varit med och grundat bolaget för detta är inte okej…

    Mvh Anja

    1. Tove skriver:

      Det smartaste är väl om du kontaktar affären varifrån du köpte hårspännet?

    1. Emelie skriver:

      Eller så kontaktar du företaget direkt? Isabella har ingenting med företaget att göra. Inte helt ovanligt heller att leverans av en beställning tar mer än en vecka, särskilt inte under december månad.

    1. Mk skriver:

      😂

    1. Nina skriver:

      Om du har betalat med kreditkort kan du få pengarna tillbaka. Kontakta ditt kreditkortsföretag.

    1. Erika skriver:

      Kontakta din bank annars för hjälp att få tillbaka pengarna, det kan man göra

    1. Eva skriver:

      En vecka är inte länge. Det har just varit black friday = det är massor av leveranser som ska ut = det kan ta några extra dagar. Annars får du kontakta butiken. Det är så man gör. Inte gå via en blogg.

    1. Företaget är försatt i konkurs då får man inga pengar tillbaka

    1. Helene skriver:

      Dom har gått i konkurs, kanske kontakta ansvariga för företaget?

    1. De har tyvärr gått i konkurs så det blir nog svårt att få tillbaka pengar.

  4. Önskar dig en trevlig helg på västkusten 💓Även jag är trött efter en tuff vecka och hoppas på en lugn helg. Vi ska visserligen hämta hem en ny kanin en bra bit bort, men det ser vi bara fram emot😊

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

LOADING..