Ännu en kontorsflytt

I samarbete med Svensk Adressändring

Det är otroligt mycket som händer just nu och vi är bl.a. mitt uppe i ytterligare en kontorsflytt. Vi har sedan Löwengrip grundades 2012 flyttat kontor ca 7 gånger. Vi började bara 2 personer i en liten lägenhet i stan. Sedan har det blivit ett antal flyttar eftersom vi vuxit för varje år som gått. Jag har verkligen upplevt alla olika typer av kontorsplatser och det finns verkligen fördelar och nackdelar med alla olika kontor.

Processed with VSCO with a4 preset

Foto: Copyright 2019. All rights reserved.

Nya kontoret blir på No18!

Processed with VSCO with a4 preset

Foto: Copyright 2019. All rights reserved.

Så härliga öppna ytor!

Inför en företagsflytt är det mycket som ska tänkas på. Jag tycker det är väldigt kul med nytt och brukar vara förväntansfull innan en flytt men det kan även vara otroligt rörigt. Därför älskar jag tjänster som kan göra det lite enklare. Svensk Adressändring har en jättebra tjänst som alla bör använda sig av vid en flytt, nämligen Eftersändning. När man flyttar till en ny adress, varesig man flyttar som privatperson eller företag, är det jätteviktigt att adressändra till den nya adressen och framförallt beställa eftersändning av posten.

Det är nästan alltid saker och ting som kommer bort när man flyttar. Och det är många viktiga beslut som görs och avtal som behövs tas hand om. Svensk Adressändring ser till så att postoperatörer får den nya adressen och att alla brev som skickas både till den gamla och till den nya adressen kommer fram. Vilket säkrar att varken post eller fakturor kommer bort i en företagsflytt. Jag vet inte hur många gånger post eller liknande har slarvats bort i våra tidigare flyttar så jag är väldigt tacksam över den här tjänsten idag.

Processed with VSCO with a4 preset

Foto: Copyright 2019. All rights reserved.

Processed with VSCO with a4 preset

Foto: Copyright 2019. All rights reserved.

25% av alla företag idag som gör en adressändring beställer ingen eftersändning. Det som kan hända ifall man inte får sin post till nya kontoret är påföljder som fördröjningsavgifter, inkasso och kronofogden. Det är faktiskt bara hos Svensk Adressändring du kan uppdatera din nya postadress och med tjänsten Eftersändning även få med dig all post till det nya kontoret. Genom att bara ändra adress hos Bolagsverket räcker inte för att posten ska komma rätt och autogiro eller digital brevlåda löser inte heller allt. Så tips till alla er där ute som ska flytta privat eller med företaget, beställ eftersändning! Tjänsten gäller i 12 månader, beställ enkelt och smidigt på adressandring.se/foretag.

I samarbete med Svensk Adressändring

  1. Signe skriver:

    Men där finns ju absolut inget garage och man kan knappt parkera utanför så hur kan det vara säkrare?

  2. Åsa skriver:

    😂😂😂😂

  3. Kakan skriver:

    Fattar ingenting av den här flytten, det är något som inte stämmer…

  4. Olivia skriver:

    Kan du inte beskriva skillnaden på säkerheten mellan det kontoret du inte kunde flytta in till och detta nu på No18?!

  5. F skriver:

    Så du skall sluta blogga på svenska?! 😂

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Information om hur vi använder dina personuppgifter och om dina rättigheter finns på vår hemsida

LOADING..