ANNONS

Sephora & Di Digital

/

Det var väldigt spännande att träffa Sephora idag. De var positiva men vi fick också lite feedback. Feedbacken från inköpare är bland det viktigaste som finns, vissa är schyssta och bjussar på den generöst och vissa är mer tysta. Det Sephora önskar att vi gör är att lyfta att vi är ett svenskt märke ännu mer. Vi får klura på hur vi i så fall ska göra det på bästa sätt. Idag står det beauty innovation from sweden under Löwengrip men de önskar att vi visar vårt svenska arv ännu tydligare. Så svårt. Vi ska klura och återkomma efter sommaren. Det är alltid svårt med tålamodet när affärer tar lång tid. Att vi började sälja hos SAS tog närmare tre år. Mitt interna mål med Sephora är halva tiden. Nu jäklar … :- )

Säg till om ni har några bra idéer!

Copyright 2019. All rights reserved.

Copyright 2019. All rights reserved.

Dagens möteslook

Copyright 2019. All rights reserved.

Copyright 2019. All rights reserved.

Copyright 2019. All rights reserved.

Copyright 2019. All rights reserved.

Copyright 2019. All rights reserved.

Efter mötet så åkte jag tillbaka till hotellet och blev intervjuad av Di Digital:s Silicon Valley korrespondent Miriam Olsson:

Copyright 2019. All rights reserved.

Copyright 2019. All rights reserved.

Copyright 2019. All rights reserved.

Sist vi sågs så var jag 20 och precis skulle starta min egna tidning. Hon berättade att jag redan då pratade om mina rutiner och skalman-sätt att leva på. Det var lite roligt att höra!Nu är klockan snart 19.00 här och jag borde egentligen upptäcka staden men det regnar och jag tar hellre ett bad och kryper ner i sängen och läser. Roomservice är redan beställd. En ”vegan & gluten free lentil & artichoke burger”. When in USA… Hörs imorgon! Då väntar NYC!

131
© Bonnier Magazines & Brands AB, 105 44 StockholmTelefon: 08-736 53 00