Internationell kampanj

 – I samarbete med Daniel Wellington –

För några veckor sen spelade vi in en kampanjfilm med Daniel Wellington här på kontoret. DW är nämligen ett av mina nya ambassadörskap, vilket betyder att ni kommer få se en del av dem på bloggen! Känns verkligen så roligt att jobba med Daniel Wellington på det här sättet, det är ett oerhört häftigt bolag med en beundransvärd resa bakom sig. På knappt 7 år har de gått från att vara en idé till att bli ett av världens största klockföretag. Häftigt!

Det känns stort att vara en del av en internationell kampanj med så många stora namn, som toppmodellerna Taylor Hill, Neels Visser och Ming Xi för att nämna några. Kampanjen #MyClassic handlar om att lyfta fram sådant som är unikt hos varje individ. En stor del av mig är mitt entreprenörskap och med det ingår även en hel det strategi för att ständigt behålla mitt fokus. Vad jag vanligtvis gör för att ladda med energi är att skifta mellan olika sammanhang.

Efter en dag på kontoret med mycket möten är det viktigt för mig att jag gör något helt motsatt som att få lite egentid, äta middag med vänner eller umgås med mina barn. Det skulle jag säga är klassiskt för mig och genomsyrar min livsfilosofi. Är det något som är viktigt för mig så är det tid. Jag skriver om mina tårtbitar här nästan varje dag. Att kunna prioritera och hantera sin tid på ett bra sätt är A och O för den som vill bli framgångsrik.

För er som undrar så bär jag i filmen deras nyaste klocka Classic Petite Sterling och till den har jag deras Classic Cuff som är fin att matcha med. Min rabattkod ISABELLA ger 15% rabatt på alla köp online. Här kan ni se min kampanjsida!

– I samarbete med Daniel Wellington –