ANNONS

Nya digitala jättar

/

Idag har jag spelat in en global kampanjfilm med Daniel Wellington. Jag är så imponerad av Filip Tysander och hela teamet bakom. Jag har aldrig mött ett mer proffsigt gäng. Jag träffade gänget i Cannes förra året och det var roligt att få prata visioner och planer. Jag ser fram emot att få följa bolagets resa. Sverige har ju haft sina jättar såsom Ikea, H&M, Volvo och Ericsson men nu finns också en ny generation av bolag. Klarna, Spotify och Izettle men även Daniel Wellington, NA-KD, Ideal of Sweden. Alla digitala eller med en digital strategi oavsett produkt. Målet är ju att Löwengrip ska bli ett utav dom. Idag satt Pingis och jag med strategi för att komma upp till miljarden inom fem år. Det är aggressiva mål men inte omöjliga.

Elin, grundare av Stylein var med i kampanjfilmen och visade våren

Den klassiska scenen ”Låtsas jobba med en dator och dricka kaffe”

Resultet kommer i mars. Nu väntar en promenad i solljuset och sedan möten!

29
0

Genom att klicka på "Skicka" bekräftar jag att jag har tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy.

© Bonnier Magazines & Brands AB, 105 44 StockholmTelefon: 08-736 53 00