Frukost på Kronans

Imorse hade Löwengrip Care & Color ett frukostevent tillsammans med Mastercard hos Kronans Apotek. Vi befann oss i Moodgallerian och det blev som vanligt lyckat. Jag älskar att träffa våra kunder och lyssna in åsikter och idéer. Information är A och O. Vikten av information är något som jag verkligen tog med mig från Petter Stordalens bok Min Hemlighet som jag läste för 1,5 år sedan. Jag tog åt mig av hans tankesätt och har jobbat efter det. I praktiken för LCC handlar det mycket om inställning till kritik och feedback, allt vi lyssnar in på golven måste upp i organisationen. Informationsflödet får aldrig stanna.

Klänning Ganni, skärp Massimo Dutti och skor Stinaa J. I handen håller jag vår volymspray All Time High och solskyddsoljan Protect My body. Jag smörjde benen med den imorse trots att jag ska vara inomhus, huden får en sådan fin lyster.

  1. Vad menar du när du skriver om kritik och feedback på det viset i inlägget? LCC svarar ju inte konkret eller ordentligt på nåt som kan tänkas vara kritisk om produkterna. Det är urdålig feedback. Allt ev negativt möts av tystnad. Samma om det handlar om dig. Endast om nån säger nåt positivt om dig eller produkterna, så är det okej. Så konstigt sätt att bedriva en blogg och en verksamhet på. Och sen skriver du nu i inlägget hur viktigt det är, att göra det ni i LCC inte gör. Vet du ens vad du formulerar?

  2. Maria skriver:

    Jag skrev en kommentar tidigare idag om konstruktiv kritik, kommentaren i sig var också opersonlig och saklig men den blev inte godkänd. Varför?

  3. Denise skriver:

    Fin du är Bella!

  4. I skriver:

    Varför är dina bröst så mycket större på planschen än i IRL?

  5. Milou skriver:

    Seriöst, feed-back är NOLL?? Varför? Och varför nya kläder varje dag? Är det inte vettigare att kombinera? Det är ju dessutom kul! Och att inte svara på frågor om innehållet??

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

LOADING..