Dagens jobb

Vi har haft en lunch med vår advisory-grupp idag för LCC, i den sitter Hermine Coyet Ohlén, Louise Gottlieb, Linus Andrén, Per Nilsson och Adele Treschow. Vi åt lunch på Hotell Diplomat och gick igenom vår agenda som handlade om varumärke och kommunikation. Otroligt spännande att lyssna in varje gång.

 

blondinbella lcc advisory-grupp

 

Rusade tillbaka till kontoret efteråt. Vi har fått in så många fina utomhusmodeller av Flattered på senaste tiden. Men vår bröllopsballerina designad av Lars Wallin är ändå en favorit. Tänk om jag hade kunnat bära dom när jag gifte mig! Jag har fått några frågor om var de säljs och det är på vår egen sida (adlink) samt så kan ni pröva dom på Footlight. Vi (Flattered) har dessutom lanserat ny webshop som vår webbyrå Smelink har utvecklat åt oss. Förhoppningsvis upplever nu den mycket enklare och bättre jämfört med förra sajten. Smelink har vi jobbat med sen dag ett och de tagit en roll som digital strategisk partner för Flattered.

 

blondinbella bröllops ballerina

 

… Nu blir det att hämta barn och åka raka vägen och bada! Det är riktigt sommarväder ute 🙂

  1. Ser att flera tagit upp detta men alltså vem var människan som började klaga på att du la upp länkar för dina egna produkter? Alltså visst om det är ett inlägg där du faktiskt TIPSAR om en ny produkt som du med inläggets innebörd tycker vi bör köpa, men när du bara pratar om produkterna och är snäll och länkar för att vi lätt ska hitta känns det överambitiöst. Verkligen ingen klagomål på dig Bella jag förstår att du bara vill göra rätt! Och det blir det ju verkligen nu. Så jobbigt bara när folk ska krångla från början bara för att skapa en diskussion.

  2. Du har så fantastiskt fina klänningar!! Kan du göra ett inlägg vart du hittat dem och märke?

  3. Ida skriver:

    Vad är en advisory grupp? Låter intressant!

  4. Karin skriver:

    Vilket fantastiskt kompetent rådgivningsgäng ni har. Sjukt bra jobbat!!

  5. Sofia skriver:

    Den som ikke skjønner at alle rosabloggere som Blondinen her er kjøpte mennesker rakt igjennom måtte være usedvanlig naive. Disse histrioniske/narsissistiske mennesker blogger for to anledninger:
    1. Narsissistisk førråd (oppmerksomhet)
    2. Tjene penger/reklame.

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

LOADING..